AyliAyli، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

رویای شیرین من

نظرات (5)

✿مامان آروشا✿
10 تیر 93 12:22
آره عزیز دلم مثل ماه شدی. مامانی خیلی خوشحال شدم که باهاتون آشنا شدم. باعث افتخارمه اگر به ما هم سر بزنید.
Maryam
پاسخ
منم همینطور... ممنون که بهمون سر زدین
**مامان هانیه**
10 تیر 93 13:20
وای چه بامزه شدی توخانومیخانوم معجبه واردمیشوددام دادادام
Maryam
پاسخ
نظر لطفتونه خاله جون
مامانه پرهام
11 تیر 93 13:38
سلام عزیزم دختر شما هم خیلی نازه خدا حفظش کنه ممنون که به ما سر زدین با اجازه لینک شدین
Maryam
پاسخ
سلام ممنون عزیزم نظر لطفتونه... راستی دختر من نیستا چون خیلیییییییی دوسش دارم براش همه کار میکنم...
آبجی
18 تیر 93 19:17
اره خانومی.خیلی ناز میشی
Maryam
پاسخ
چشاتون ناز میبینه...
مامانیش و سیدمحمد
31 تیر 93 1:53
ماشاالله نازتر شدی
Maryam
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون لطف دارین , ممنون که بهمون سر زدین.